Stylizacja na przyjęcie weselne

Sezon weselny już ruszył! My miałyśmy okazję uczestniczyć w pięknym ślubie i przyjęciu weselnym w miniony piątek.
Dobierając kreację na tę niepowtarzalną okazję kierowałyśmy się kolorami. Nie może być nudno! Jesteśmy zdania, że sukienki na wesele powinny być w żywych kolorach, aby w pełni oddać klimat uroczystości. Postawiłyśmy na sukienki w nasyconych kolorach lata.
Soczysty fiolet sprawdzi się świetnie na każdym weselu. Wybierając intensywny kolor dobrze jest dobrać stonowane dodatki i prosty krój sukienki. Florystyczne printy również królują wśród weselnych kreacji.












Kamila: Sukienka - Are You Fashion | Buty - Fleq | Torebka - no name via allegro
Monika: Sukienka - H&M | Buty - Aldo 

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

12 komentarzy:

  1. Piękne sukienki :) Nie pasuje mi tylko ta niebieska torebka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fioletowa bardziej pasuje mi na impreze
    Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądacie :)
    cudna jest ta sukienka w kwiaty, ja kupiłam identyczną na ax paris ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest piekna ,jedna i druga, tylko ta torebka za mało chyba elegancka na wesele:)
    Zapraszam do mnie http://beautymyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torebka moze rzeczywiscie mniej weselna ;) aczkolwiek w kopertowke ciezko bylo wmiescic wiekszych rozmiarow aparat fotograficzny ;)
      dziekujemy za zaproszenie!

      Usuń
  5. Wydaje mi się że OBIE sukienki są za krótkie na taką uroczystość! Gdyby kończyły się tuż nad kolanem byłoby bardziej elegancko .zizazu

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwie wyglądałyście fantastycznie, nie zgadzam się z anonimem, że sukienki były za krótkie, bo macie obydwie świetne nogi i nie widzę powodów, by je zakrywać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny,ale jesteście śliczne! Sukieneczki są bardzo ładne i mega kobiece:)

    Obserwuje WAS:) wpadnijcie na mojego fanpage bedzie mi bardzo

    miło:)https://www.facebook.com/pages/FlashingDiamondspl/173322359513117?ref=hl

    Całuski:*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny blog.;) piekne sukienki.;)
    obserwuje.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarne sandałki i kwiatowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń