Black and White Striped Pants

Czy Słońce może wpływać na nastrój? Zdecydowanie TAK! Coraz więcej słońca po zimie działa na gospodarkę hormonalną i sprawia, że zaczynamy czuć się lepiej, dbamy o swój wygląd, zakochujemy się...:)
I taka dawka energii naładowała mnie tydzień temu podczas wiosennego spaceru, w co trudno uwierzyć patrząc na obecną zimową aurę za oknem.
Uwielbiam ten moment, kiedy czas pożegnać się z zimowym płaszczem, schować do szafy grube szaliki i zapominamy o ciężkich, zimowych kozakach. Przeczekujemy końcówkę zimy i resztki śniegu i obiecujemy, że każda kolejna stylizacja będzie jeszcze bardziej wiosenna.
Prezentowany zestaw kładzie nacisk na pasiaste czarno-białe spodnie, które zostały  okrzyknięte na portalach modowych jako must have sezonu wiosna/lato 2013. Pojawiły się w kolekcjach wielu projektantów. Pasiaste ubrania znajdziecie już także niemal we wszystkich sieciówkach. Pionowe motywy nie tylko przyciągają spojrzenia, ale także biało-czarny wzór dodaje pazura każdej stylizacji.










Kamila: Spodnie - H&M/ Sweter - H&M/ Jeansowa kurtka - Zara/ Buty - DeeZee/ Torebka - Artur Szenfeld Leather Bags

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. super zdj. pachnie wiosna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przy takiej szczuplutkiej figurze to można nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look :)

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są te spodnie:)

    http://crystallizedspirit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny wiosenny look ach wiosny sie chce

    OdpowiedzUsuń
  6. ja cię kręce !
    zajebisty blog.
    nie wiem czemu dopiero teraz tu trafiłam :/
    masz gienialny styl, podobaja mi sie zdjęcia
    a zdjęcie na górze to głowne jest CUDNE :)

    udanego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny look kochana,wszystko mi się podoba!
    spodnie,kurtka ahh <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,nowa notka!;
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ten zestaw ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Girl you look great!!!!!!!!! Very trendy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look! Fajny sweter ;)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń