Futrzana czapka - MUST HAVE

Niezwykle kobiece futrzane czapki...najmodniejsze są te przypominające czasy carskiej Rosji! Jej główną zaletą jest przede wszystkim to, że jest bardzo ciepła...a do tego efektowna! Futrzana czapka doda elegancji nawet najskromniejszej zimowej stylizacji. Ja zestawiłam ją z klasycznym płaszczem w pepitkę.
Praktyczna, ciepła i do tego bardzo modna. MUST HAVE na zimę!















Kamila: Płaszcz - Mohito/ Legginsy - Gatta/ Czapka - Carry/ Sweter - NUMPH/ Komin - H&M/ Skórzane rękawiczki - New Look/ Kozaki - Lasocki

Miejsce: Park Śląski w Chorzowie

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 komentarzy:

  1. świetny blog!
    mam do Ciebie prośbę :)
    zlajkujesz moją stronę ?
    zdjęcia też możesz.
    mając dużą liczbę like mogę wygrać warsztaty fotograficzne, a to moje marzenie.
    pomożesz je spełnić ?

    https://www.facebook.com/pages/Marlena-Pi%C4%85tek-fotografie/113163832189702

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo nastrojowa ta sesja... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancko i z klasą, 2016 zima nadchodzi.

    OdpowiedzUsuń