BLACK&WHITE...winter walking on the seaside

Weekend niezwykły, czyli polskie morze zimą...
Podczas, gdy tysiące turystów ciągnie na południe, by poszaleć na stokach, ja zdecydowałam się na zimowy wypad na wybrzeże. Długi spacer po plaży dostarcza niesamowitych wrażeń. O tej porze roku zdecydowanie rządzi morze, nie turysta!
Stylizacja tym razem w odcieniach czerni i bieli, czyli ponadczasowy duet kolorystyczny. Kombinacje czerni i bieli nigdy nie wyjdą z mody. A w myśl zasady "nie ma złej pogody - są tylko złe ubrania" ubieram się warstwowo i delektuję się morskim, świeżym powietrzem, którego brakuje w mieście...




















A PICTURE has the magic to make a moment last FOREVER



Kamila: Kurtka - Abercrombie/ Legginsy - Mohito/ Sweter - Mohito/ Buty - Lasocki/ Podkolanówki - no name/ Szal - Pull&Bear/ Czapka - H&M/ Torebka - H&M

All photos by @Libelula
Thanks to Paulina Zawisza 

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. bardzo trafne połączenie czerni z bielą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie, a morze zimą to przepiękny widok ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi sie podobają buty i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko mi się podoba , cała ta stylizacja i miejsce gdzie miałaś robione fotki!! super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham morze! Nigdy jeszcze jednak nie byłam nad morzem zimą. To musi być niesamowity widok :) Ekstra stylizacja :) Zapomniałam dodać, że obserwuję i będę wpadać częściej :)

      Usuń