Making Christmas Cards...

W powietrzu czuć już zimę. Za oknem śnieżno i mroźno. Wspaniały moment, by usiąść na chwilę i w dobie przesyłania życzeń elektronicznych, sprawić najbliższym przyjemność swoją własnoręcznie przygotowaną kartką.
Powyciągałam z szuflad masę zgromadzonych przez cały rok ozdobników i do dzieła!!! :)










piękny, świąteczny rozgardiasz...:)




All photos by@Libelula
Kamila

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. Piękne :) Ja próbowałam raz - dosłownie: starczyło mi cierpliwości na zrobienie jednej kartki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja nie lubię pakować prezentów :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za miłe słowa u mnie na blogu :) Zapraszam częściej,hihi :P
    Co do tych kartek,żebym ja potrafiła takie robić. Są piękne a nic tak nie cieszy jak rzecz zrobiona własnoręcznie (bynajmniej ja tak mam :D)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale urocze :) Mi zawsze wychodzą jakieś takie krzywe i bylejakie, dlatego gratuluję talentu :)

    Une Dandizette

    OdpowiedzUsuń
  5. inspirujecie dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń